❤ しѺ√乇 ❤ هــواے ☠ כونفر ه ♥ℒℴѵℯ♥

✘گاهــــــے ✘ כلـــت✘ از کســــے ✘ میگــــیرهـ ✘ ک فـــک میکــرכے .✘ ✘با ✘ تمــــوم✘ آـכمــــاے ✘ کنـــارت فرق ✘ כارهــ✘ ;(

❤ しѺ√乇 ❤ هــواے ☠ כونفر ه ♥ℒℴѵℯ♥

✘گاهــــــے ✘ כلـــت✘ از کســــے ✘ میگــــیرهـ ✘ ک فـــک میکــرכے .✘ ✘با ✘ تمــــوم✘ آـכمــــاے ✘ کنـــارت فرق ✘ כارهــ✘ ;(

❤ しѺ√乇 ❤  هــواے  ☠ כونفر ه   ♥ℒℴѵℯ♥

╬═♥╬ سلام دوست خوبم


╬♥═╬فدای همتون نــشم الهــیییییییی


خوشحـال میشم ک اومدی خوش اومدی .

بـــ سلامتی خودم :)

راسی کامــنــت گذاران ب بهشت میروند .
.
نظر بزار :(
´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿

عزیز دلم نرو پایین ..

╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ حرف گوش کن بچه، نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ اوی، میگم نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ وایسا دیگه، چرا داری میری پایین؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ باشه، هرجور عشقته. برو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ از ما گفتن بود
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ ببین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ بیا منطقی باش، اون پایین که خبری نیست. نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ اصلا دیگه باهات حرف نمیزنم
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ قهر قهر تا روز قیامت
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ تو رو خدا نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ خیلی نادونی اگه هنوز بری پایی
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ باشه، من دیگه هیچی نمیگم ، اگه دوست داری برو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ خسته شدی؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ آخرین شانسته، نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬

بهت تبریک میگم تو یک آدم خیلی سرسختی!! زبون آدم حالیت نمیشه...هه


قربون دستت حالاکه اومدی یه نظریم بده....هه

ومن از پایان میترسم،اغاز کردم..!


A.M

(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_

نویسندگان
پیوندها

...

[تصویر:  nu_by_she_is_weird.jpg]

 

روے زمینے زنـבگے مے ڪنیم ڪـﮧ פֿــوבش رو " جو " گرفتـﮧ !


בیگـﮧ تڪلیـف آבماش معلومـﮧ ...!

 

 

 

 

 

http://dokhmale-papa.persiangig.com/icon/girl/29.jpg

                                                

 

 

http://dokhmale-papa.persiangig.com/icon/girl/8.jpg

 

http://dokhmale-papa.persiangig.com/icon/girl/5.jpg

 

چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا
 

عــشــق بــرای یــکــی دلــگــرمــی
 

و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی !

 
 
 
 

 
 
 
 

 

...

 

 

 

عشق چیست؟ …

 

مادر گفت عشق یعنی فرزند.
 

پدر گفت عشق یعنی همسر.
 

دخترک گفت عشق یعنی عروسک.
 

معلم گفت عشق یعنی بچه ها.
 

خسرو گفت عشق یعنی شیرین.
 

شیرین گفت عشق یعنی خسرو.
 

فرهاد گفت: …. ؟
 

فرهاد هیچ هم نگفت.
 

فرهاد نگاهش را به آسمان برد؟ باچشمانی بارانی.

 

 میخواست فریاد بزند اما سکوت کرد!‌ میخواست

 

 شکایت کند اما نکرد. نفسش دیگر بالا نمی آمد!!!

 

 سرش را پایین آورد و رفت! هر چند که باران

 

 نمی گذاشت جلوی پایش را ببیند! ولی او نایستاد.

 

 سکوت کرد و فقط رفت. چون میدانست او نباید بماند.

 

 و عشق معنا شد...

 

 

 

 

 

 

 

خدایا دلم خیییییلی تنگ شده برای مهربونیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

خدایا دلم تنگ شده برای آرامشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

خدایا دلم تنگ شده برای لب فرشتهــــــــــــــــــــــــ

 

خدایا دلم تنگ شده برای گرمی دستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

خدایا دلم تنگ شده برای گرمی صدای دلنشینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

خدایا دلم تنگ شده برای نجواهای شبانهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

خدایا دلم تنگ شده برای یه لبخند گرم و شیرینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

خدایا دلم تنگ شده برای ارتباطی دوبارهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

خدایا دلم تنگ شده برای دیداری عمیق و نهاییـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

خدایا دلم تنگ شده برای خوشبختیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

خدایا دلم تنگ شده برای محبتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

خدایا دلم تنگ شده برای آغوش گرم و بی پایانتـــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

خدایا دلم تنگ شده برای ........................................

 

 

--------------

 

کاش میشد روی قلب سرنوشت

 

 

لحظه های با تو بودن را نوشت

 

 

 

 

 

  • ۹۳/۱۱/۱۰
  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی