❤ しѺ√乇 ❤ هــواے ☠ כونفر ه ♥ℒℴѵℯ♥

✘گاهــــــے ✘ כلـــت✘ از کســــے ✘ میگــــیرهـ ✘ ک فـــک میکــرכے .✘ ✘با ✘ تمــــوم✘ آـכمــــاے ✘ کنـــارت فرق ✘ כارهــ✘ ;(

❤ しѺ√乇 ❤ هــواے ☠ כونفر ه ♥ℒℴѵℯ♥

✘گاهــــــے ✘ כلـــت✘ از کســــے ✘ میگــــیرهـ ✘ ک فـــک میکــرכے .✘ ✘با ✘ تمــــوم✘ آـכمــــاے ✘ کنـــارت فرق ✘ כارهــ✘ ;(

❤ しѺ√乇 ❤  هــواے  ☠ כونفر ه   ♥ℒℴѵℯ♥

╬═♥╬ سلام دوست خوبم


╬♥═╬فدای همتون نــشم الهــیییییییی


خوشحـال میشم ک اومدی خوش اومدی .

بـــ سلامتی خودم :)

راسی کامــنــت گذاران ب بهشت میروند .
.
نظر بزار :(
´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿

عزیز دلم نرو پایین ..

╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ حرف گوش کن بچه، نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ اوی، میگم نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ وایسا دیگه، چرا داری میری پایین؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ باشه، هرجور عشقته. برو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ از ما گفتن بود
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ ببین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ بیا منطقی باش، اون پایین که خبری نیست. نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ اصلا دیگه باهات حرف نمیزنم
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ قهر قهر تا روز قیامت
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ تو رو خدا نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ خیلی نادونی اگه هنوز بری پایی
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ باشه، من دیگه هیچی نمیگم ، اگه دوست داری برو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ خسته شدی؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ آخرین شانسته، نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬

بهت تبریک میگم تو یک آدم خیلی سرسختی!! زبون آدم حالیت نمیشه...هه


قربون دستت حالاکه اومدی یه نظریم بده....هه

ومن از پایان میترسم،اغاز کردم..!


A.M

(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_

نویسندگان
پیوندها

...

 

 
 اگه یه (فروردینی) از تو بدش بیاد دیگه تو قلبش جایی نداری!
 
 اگه با یه (اردیبهشتی) هستی یعنی اخر خوشبختی!
 
 یه (خردادی) قلبش فقط جای یک نفره نه بیشتر!
 
 هیچ کس مثه یه ( تیر ) ماهی نمیتونه باهات صاف و صادق باشه!
 
 عشق (مردادیا) مثه هوای ظهره تابستونه اگه ظرفیتشو نداری نزدیکش نشو می سوزونتت!
 
 سخته ولی اگه یه (شهریوری) تو رو تویه قلبش جا بده واسه همیشه جات امنه ولی
اگه از چشمشم بیفتی دیگه راهه برگشتی نیس!
 
 یه (مهر ) ماهی هر چقد هم تنها باشه با قلب و احساس کسی بازی نمیکنه!
 
 هیچ وقت شیطنت و خل بازیآبان) ماهی رو رو پای بچه بودنش نگذار!
 
 اگه یهآذر ) ماهی رو با خودت لج کردی یعنی خودتو با دستای خودت اتیش زدی!
 
 قلب (دی) ماهی ها یه طرفس اگه از قلبش بیرون افتادی دیگه راهی واسه برگشت نیست!
 
 اگه یه (بهمن ) ماهی واسه کار اشتباه ات چند بار بخشیدت پای ساده لوح بودن و خر بودنش نذار از مهربونیشه !
 
 پشت اخلاق تند و به ظاهر بده یه (اسفندی) یه دنیا احساس پاکه پس  قدرشو بدون!
 
  • ۹۳/۱۱/۱۷
  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤

نظرات  (۳)

دل ادما


شیشه نیست که روش "هـــــا" کنیم


بعد با انگشت قلب بکشیم و


وایسیم اب شدنش رو تماشــــا کینم و کیـــــــف کنیم!!!


رو شیشه ی نازک دل ادمـــــا اگــــه قلبــــــــــی کشیدی


باید مردونه پاش واستی!!!
عشق که شکل گرفت
لب ، قلب ، چشم ، گویا می شود
و ذهن
پاک می شود از غبار
آن وقت
با من باش ، همیشه ی من !
سلام ای متنو خودم نوشتم ببین قشنگه
کجایی تو میگیرم سراغ تو فقط من از خیابونا
حالا که خوشی پیش اونا حالا که بین همه اونا
خبری نی دیگه از اون روزای خوبمون
نموند دیگه چیزی بینمون یه نگاه
یه نگاه به قدیما بنداز ببین دیگه چیزی نموند ازمون
تموم شد اون روزای زود گذر
اومدیو رفتی مثل یه رهگذز
تموم شد هرچی که بین من و تو بود
به من که دیگه نه من میشناسم تورو خوب
تویی که بهترین انتخابم بودی
تو سختیا بزرگترین تکیه گاهم بودی
ولی وقتی رفتی تازه اینو فهمیدم
که تو بزرگترین اشتباهم بودی تو زندگیم
میگفتی من تو به عشق هم زنده ایم
دلم تنگ میشه حتی به صدات
که پشت گوشی میگفتی الو زندگیم
نه دیگه الان صدات نمیاد
از اون روزای خوب دیگه چیزی یادت نمیاد
گفتی تا آخرش من میمونم باهات
منم هرچی که داشتم و ریختم به پات
من دلم تنگه برات باور نداری حرفامو
دورو ورت شلوغ شده کم نداری دستامو
من دلم تنگه برات تو میری با اینو اون
انگار از یاد تو رفته اون روزای خوبمون
من دلم تنگه برات تو میری با اینو اون
انگار از یاد تو رفته اون روزای خوبمون
من دارم دق میکنم ولی خوبه حال تو
دیگه امونم نمیده غم و غصه های تو
دیگه هیچ عشقی نمونده
کنارمون راحت بشینه
خیلی دور شدی بیا حال و روزمو ببین
تویی که این روزا با همه خاطره میسازی
میدونم نداری به منم نیازی
رنگ مشکی رنگ لباس تنمه
ولی خیلی جاها تو بی لباسی
مگه میشه مگه داریم اصلا
ببین حالمو چه کاری دادی دستم
این همه موندی تا روز آخر بگی دل نبند
آخ الهی از واسه همیشه بد
من و تو که بود نگاهامون اسیر هم
همیشه میگفتیم دور از جون ما
ولی دیدی تنهایی شد نصیب من
نه الان کجایی که ببینی حال خرابمو
دیگه نمیده کسی حتی جواب سلاممو
یه روزم میبینی اون از کنارت رفته
عشق اون به تو فقط واسه یه شب رو تخته
من دارم کم میارم ولی خوش به حال تو
وقتی که دلت میگیره یکی هست کنار تو
ولی من تنهایی سوختم وقتی که دل میگرفت
دل تو با یکی دیگه کنارش آروم میگرفت
پاسخ:
سلام عسیسم مثل خودت گشنگه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی