❤ しѺ√乇 ❤ هــواے ☠ כونفر ه ♥ℒℴѵℯ♥

✘گاهــــــے ✘ כلـــت✘ از کســــے ✘ میگــــیرهـ ✘ ک فـــک میکــرכے .✘ ✘با ✘ تمــــوم✘ آـכمــــاے ✘ کنـــارت فرق ✘ כارهــ✘ ;(

❤ しѺ√乇 ❤ هــواے ☠ כونفر ه ♥ℒℴѵℯ♥

✘گاهــــــے ✘ כلـــت✘ از کســــے ✘ میگــــیرهـ ✘ ک فـــک میکــرכے .✘ ✘با ✘ تمــــوم✘ آـכمــــاے ✘ کنـــارت فرق ✘ כارهــ✘ ;(

❤ しѺ√乇 ❤  هــواے  ☠ כونفر ه   ♥ℒℴѵℯ♥

╬═♥╬ سلام دوست خوبم


╬♥═╬فدای همتون نــشم الهــیییییییی


خوشحـال میشم ک اومدی خوش اومدی .

بـــ سلامتی خودم :)

راسی کامــنــت گذاران ب بهشت میروند .
.
نظر بزار :(
´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿

عزیز دلم نرو پایین ..

╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ حرف گوش کن بچه، نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ اوی، میگم نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ وایسا دیگه، چرا داری میری پایین؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ باشه، هرجور عشقته. برو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ از ما گفتن بود
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ ببین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ بیا منطقی باش، اون پایین که خبری نیست. نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ اصلا دیگه باهات حرف نمیزنم
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ قهر قهر تا روز قیامت
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ تو رو خدا نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ خیلی نادونی اگه هنوز بری پایی
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ باشه، من دیگه هیچی نمیگم ، اگه دوست داری برو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ خسته شدی؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ آخرین شانسته، نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬

بهت تبریک میگم تو یک آدم خیلی سرسختی!! زبون آدم حالیت نمیشه...هه


قربون دستت حالاکه اومدی یه نظریم بده....هه

ومن از پایان میترسم،اغاز کردم..!


A.M

(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_

نویسندگان
پیوندها

امشب تولدمههههههههههههههه...

امشب تولد من ب قمریه واییی خدااااااااااااااااای مـــــــــــــــن

اینم کیک تولد هه..!

کیک های تولد زیبا (20 عکس)

 شکلکهای جالب آروین

http://imgdl1.topnop.ir/uploads/201010/tpn958/large/iu1OATFRH9.jpg

Disco BoogieDisco Boogie
Valentine pianoBiker BabeChili
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عاقا من عاشق رقص اینم
.
.

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • ۹۴/۰۴/۱۰
  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤

نظرات  (۹)

مبارکه:)
پاسخ:
مرسی گلم
:)
تولدت مبارک.
پاسخ:
ممنون عسیسم
:)
مبااااااااااااارک باااااشه خیییلیییی
ممنونم اومدی وبم
میبینی امشب بخاطر رسیدن ب آرزوهات شمع هاتو فوت میکنی
منم ب یاد روزای خوبی که داشتیم خاطراتتو با یه سیگار دود میکنم
امشب حال من و شمع و کیکت چقدر شبیه همه جفتمون داریم آب میشیم جلو چشم همه
ببین حالمو نمیخوای منو آروم کنی؟؟…دیگه منو نمیخوای دوتایی شمعاتو فوت کنیم؟
هیییی چقد دلم گرفته باز .. چقد به خودم بگم هی بسوز هی بساز
دیگه بسه،،،بسمه انقد بد آوردم شمعاتو فوت کن عشقم من نفس کم آوردم
بین این همه دود بین این همه غریبه ینی جشن توئه کنار دوستای جدیدت؟؟
چه فضای سنگینی.. چه جو خوبی!!…شمعارو فوت کن من و تو دیگه از هم دوریم
یه دسته گل با یه ربان مشکی برات فرستادم از ته دل گوشه اش نوشتی ک مبارکه سالگرد جدایمون
صدامو میشنید اگه اون بالا خدایی بود
هرسال این موقعه ها کیکت رو خوذم میاوردم،،حالا خاطراتمونو به اون پسره سپردم
به یاد روزای اول آشناییمون امشب فقط به سلامتی خودت خوردم
امشب همه خاطراتمونو از یاد میبرم تو پیش اون..من تو زیر زمینا داد میزنم غزال مشکی
چیه توام مثل من یه دفعه بعضت گرفت نه؟؟ تو که میگفتی امثالمو دورت گرفتن!
فوووت کن شمع هاارو امشب با اووون منم آروم میکنم گریهه تو خیابوون زیر باااروون
به رسم سابقم امسال برااات کادو گرفتم شب تولدت رو تنها جشن گرفتم
من همونیییم ک یه روز همه کست بود رفتم از یادت چقدر ساده چقدر زود
آرزم اینه خوشبخت شییی حالا ک میرم عزیزم تولدت رو بهت تبریک میییگم
عزیزم تولدت رو بهت تبریک میگم.
من همش حواسم به تو بود و تو سر به هوا من و یادت نیس؟؟ من همون ...
که براش میمردی براش و از خدا آرزوشو میخاستی و نمیدادی به دنیا تارموشو
حالا چی شده؟؟ به یه غریبه جامو دادی؟؟ شب تولدت خودتو کادو دادی؟!
اصن فک نمیکردم تو بگی همه چی دروغه..هیشکی باور نکرد..رفت کسی که همه چیم بوده
نه باور نکردم که تو نباشی پیشم!! مگه نمیدونستی نباشی من روانی میشم
چرا به من تبریک میگن؟؟ انگار هیشکی نمیدونه که عشق من دیگه با من نمیمونه سپیده
اینم از آخرش،،آخر روزای خوبمون..حالا یکی دیگه به جای من نشسته روبه روت
چیه توام مثل من بغضت گرفت نه؟؟ توکه میگفتی امثال منو و دورت گرفتن!
پاسخ:
تو کی هسی؟
  • AVIN:H دل شکسته
  • تولدت مبارک ....
    پاسخ:
    مرسی ....
  • سیبیل مغرور
  • عاخیییی عزیزم تولدت مبارک
    فقط یچیز
    مگه تو آذری نیستی؟
    پس...؟؟!
  • سیبیل مغرور
  • آها فهمیدم ب قمری:)
    خخخ حله دادا♥♡♥♡
    پاسخ:
    ;)
    سخت بشناسید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی