❤ しѺ√乇 ❤ هــواے ☠ כونفر ه ♥ℒℴѵℯ♥

✘گاهــــــے ✘ כلـــت✘ از کســــے ✘ میگــــیرهـ ✘ ک فـــک میکــرכے .✘ ✘با ✘ تمــــوم✘ آـכمــــاے ✘ کنـــارت فرق ✘ כارهــ✘ ;(

❤ しѺ√乇 ❤ هــواے ☠ כونفر ه ♥ℒℴѵℯ♥

✘گاهــــــے ✘ כلـــت✘ از کســــے ✘ میگــــیرهـ ✘ ک فـــک میکــرכے .✘ ✘با ✘ تمــــوم✘ آـכمــــاے ✘ کنـــارت فرق ✘ כارهــ✘ ;(

❤ しѺ√乇 ❤  هــواے  ☠ כونفر ه   ♥ℒℴѵℯ♥

╬═♥╬ سلام دوست خوبم


╬♥═╬فدای همتون نــشم الهــیییییییی


خوشحـال میشم ک اومدی خوش اومدی .

بـــ سلامتی خودم :)

راسی کامــنــت گذاران ب بهشت میروند .
.
نظر بزار :(
´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿

عزیز دلم نرو پایین ..

╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ حرف گوش کن بچه، نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ اوی، میگم نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ وایسا دیگه، چرا داری میری پایین؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ باشه، هرجور عشقته. برو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ از ما گفتن بود
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ ببین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ بیا منطقی باش، اون پایین که خبری نیست. نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ اصلا دیگه باهات حرف نمیزنم
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ قهر قهر تا روز قیامت
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ تو رو خدا نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ خیلی نادونی اگه هنوز بری پایی
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ باشه، من دیگه هیچی نمیگم ، اگه دوست داری برو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ خسته شدی؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ آخرین شانسته، نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬

بهت تبریک میگم تو یک آدم خیلی سرسختی!! زبون آدم حالیت نمیشه...هه


قربون دستت حالاکه اومدی یه نظریم بده....هه

ومن از پایان میترسم،اغاز کردم..!


A.M

(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_

نویسندگان
پیوندها

اگه نخونی سنگدلی...

معـــــــــــــــــــــــــــــلم ورقــــــــــــــــــــه ها را داد ...

 

موضوع انشااااااااااااااااااء:

 

وقـــــــــــــــــــــــــــتی بزرگ شدید میخواهید چــــــــــــــــــــکاره

 

 

شوید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

کـــــــــــــــــــودک سرطانــــــــــــــــــــی:

 

بـــــــــــــــــــــــــــــــــه نـــــــــــــــــــــــــــام خــــــــــــــــــــــــــــــدا

 

مــــــــــــــــــــــــن بــــــــــــــــــــــزرگ نخــــــــــــــــــــواهم

 

 

شـــــــــــــــــــــــد..............

ینی دلسوزی نکنی سنگ دلی 

  • ۹۳/۱۲/۰۴
  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤

نظرات  (۴)

فقط پلی بودم برای عبورت.

فکر تخریب من نباش،به آخر که رسیدی،

دست تکان بده،

خودم فرو میریزم...

درد یعنی . . .

درد یعنی من . . .

درد یعنی من بی تو . . .

درد یعنی بغضای خفه شده ........

درد یعنی خاطرات شیرین . . .

درد یعنی هضم نکردن حرفای روز جدایی . . .

درد یعنی وفاداری من . . .

درد یعنی هرزگی تو. . .

درد یعنی سیگار روشن پوک نزده . . .

درد یعنی قفل روی یه آهنگ. . .

کمر درد ، بی عصابی وبدعنقی که درد نیست

درد یعنی تنهایی . . .
پاسخ:
:(
سلام این متنو خودم نوشتم بخون ببین چطوریه؟؟؟
صبح شده نمیخوای بلندشی از پیشش
خیلی آروم دست بکشی رو ته ریشش
صبح شده ها دیگه مستی پریده
راستی لباسایی که تنته رو اون خریده؟
من که شب تا صبح نذاشتم چشمام رو روهم
هرکی پرسید حالمو گفتم که خوبم
فقط یه سوال دیگه وقتی بیدارش میکنی
مثله من بهش میگی پاشو دردت به جونم
اینم بهش بگو یه روزی این تخت جای من بود
اون چشای لعنتیت یه روز مال من بود
بگو بهش اینم یه آدم عصبی
تعصبی حتی رو ظاهر من بود
بگو بهش چقدر سختی کشیدیم
چقدر واسه باهم بودن حرف می شنیدیم
اینم بهش بگو چقدر ارزشش زیاده
ک بخاطرش از من دست کشیدی
دیگه فاصله افتاده؛ بین دستامون
خاک گرفته چقدر رو آلبوم عکسامون
یادش بخیر بیشتر از خودت
تنگ شده دلم واسه جر و بحثامون
کجا رفتی که دنیامو ندیدی
هنوزم میزنم از اون عطری که تو برام خریدی
بگو کجا رفتی که هرچی صدات میزدم
صدامو نشنیدی
تو نگات سرد بود و چشام غم بود
منو ببخش اگه صدام بد بود و همش کم بود و دلت سنگ بود
حتی علاقتم به من کم بود و همش ترسیدم ازت رنجیدم
حتی دوستامم به من خندیدن
وقتی که زدی دلمو شکستی و رفتی و این روزا پر از تردیدن
دیگه بند نمیاد جایی دست و بالم
حتی بیشتر میزنم من از سن و سالم
هنوز دلت به روز من نیافتاده
به این پیشونی که سرتو خط افتاده
هنوز واسه خوشی تو جا داری
واسه مهمونی و شب نشینی تو پاکاری
ولی من تنهایی جای خالیه تو
بگو تو رو تختت شبا چندتا جا داری
حالا جدا کردیم ازهم راهمون رو
حداقل جلو دوستام حفظ کن آبرومو
انقدر بد نگو خب هرچیم ک بود
یادت بیار روزای خوشمونو
من گذشته آب از سرم دیگه
به تو لعنت فرستاد هرکی حال منو دیدش
من به جز تو کسی رو نخواستم
تو خیلی راحت میخوابیدی پیشش
هرچی از تو شنیدم دم نزدم
سرم و انداختم پایینو حرف نزدم
چقدر بعضی شبا دلم میخواست صداتو بشنوم
ولی میدونستم پیش اونی زنگ نزدم
حالا منم یاد گرفتم رسم دور زدنو
منم یاد گرفتم خنجرو از پشت زدنو
پس توام حواست به پشت سرت باشه
هرجا هستی خدانگهدارت باشه

پاسخ:
فدات بشم الهی عسیــــســم
(بغض گرفت گلومو)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی