❤ しѺ√乇 ❤ هــواے ☠ כونفر ه ♥ℒℴѵℯ♥

✘گاهــــــے ✘ כلـــت✘ از کســــے ✘ میگــــیرهـ ✘ ک فـــک میکــرכے .✘ ✘با ✘ تمــــوم✘ آـכمــــاے ✘ کنـــارت فرق ✘ כارهــ✘ ;(

❤ しѺ√乇 ❤ هــواے ☠ כونفر ه ♥ℒℴѵℯ♥

✘گاهــــــے ✘ כلـــت✘ از کســــے ✘ میگــــیرهـ ✘ ک فـــک میکــرכے .✘ ✘با ✘ تمــــوم✘ آـכمــــاے ✘ کنـــارت فرق ✘ כارهــ✘ ;(

❤ しѺ√乇 ❤  هــواے  ☠ כونفر ه   ♥ℒℴѵℯ♥

╬═♥╬ سلام دوست خوبم


╬♥═╬فدای همتون نــشم الهــیییییییی


خوشحـال میشم ک اومدی خوش اومدی .

بـــ سلامتی خودم :)

راسی کامــنــت گذاران ب بهشت میروند .
.
نظر بزار :(
´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿

عزیز دلم نرو پایین ..

╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ حرف گوش کن بچه، نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ اوی، میگم نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ وایسا دیگه، چرا داری میری پایین؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ باشه، هرجور عشقته. برو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ از ما گفتن بود
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ ببین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ بیا منطقی باش، اون پایین که خبری نیست. نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ اصلا دیگه باهات حرف نمیزنم
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ قهر قهر تا روز قیامت
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ تو رو خدا نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ خیلی نادونی اگه هنوز بری پایی
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ باشه، من دیگه هیچی نمیگم ، اگه دوست داری برو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ خسته شدی؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ آخرین شانسته، نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬

بهت تبریک میگم تو یک آدم خیلی سرسختی!! زبون آدم حالیت نمیشه...هه


قربون دستت حالاکه اومدی یه نظریم بده....هه

ومن از پایان میترسم،اغاز کردم..!


A.M

(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_

نویسندگان
پیوندها

درســــته ...

  • ۹۳/۱۲/۱۷
  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤

نظرات  (۹)

سلام این متن ودم نوشتم ببین خوشجله
تو می خواستی وابسته شم
بعد تو از خودم خسته شم
بعد بری تا ابد تنها شم
تو می خواستی راحت بشه
اینکه حست به من بد بشه
با شب و غم یکی باشم
چه دلیلی باعث شد ترکم کردی تو
چرا این همه با دلم بدی تو
کی حرفاتو فهمید کی غماتو حس کرد
کی مثه من میشه باز برگرد
از من عاشق تر نیست اینو ثابت کردم
نمیشه از این راه برگردم
بسه برگرد دل دل نکن دست عشقو دیگه ول نکن
من به قدر یه عمر غمگینم بسه برگرد خستست دلم
زیر غصه شکستست دلم هر جا میرم تو رو میبینم
چه دلیلی باعث شد ترکم کردی تو
چرا این همه با دلم بدی تو
کی حرفاتو فهمید کی غماتو حس کرد
کی مثه من میشه باز برگرد
از من عاشق تر نیست اینو ثابت کردم
نمیشه از این راه برگردم
پاسخ:
ســــــــــــــــلامـــــــــــــ عـــــــــزیـــــــــــــــــزمــــــــــــــــ خـــــــــــــــــــوبــــــــــــــــــــــی؟
سلام خوشگلم من عالیم تو خوبی؟؟؟
پاسخ:
منم خوفم جیگر طلا چ خفرا؟
خبر سلامتی جات خالی دیروز داشتم می موردم
پاسخ:
خدا نکنه عسیسم چرا؟
پشت یه دونه ترقه انداختن منم اصلا نفهمیدم یه منفجر شد هوای ترقه منو پرت کرد تو کوچه اونقد محکم ترکید که گوشام هر دوشون گرفته سنگین می شنوم
پاسخ:
عزیزم بمیرم واست بوووووووووووووس ب گوشات الهی دستشون بشکنه اونا :(
عیبی نداره عوضشو در میارم .تو چطوری خبی خوشی؟؟
پاسخ:
مرسی خوبیم بد نیسیم میگم چرا همه ب من گیر میدن ایش
چطور عزیزم؟
پاسخ:
آخه هر وقت میخوایم بریم بیرون مامانم بهم گیر میده
منم مجبورم حرفشو گوش کنم
بابام و داداشم چیزی بهم نمیگنا ولی مامانم میزنه تو ذوقم ک چرا مانتو کوتاه میپوشم
خوبه خودشم مانتوییه وگرنه هیچی 
هر میگه باید متین باشی خوب من دوس نمیدارم متین باشم مگه من پسرم ک متین باشم 
هروقتم بحث میشه با مامانم شکست میخورم برمیگیردیم ک مانتو مو عوض کنم من میرم جلف ترین رنگ مانتومو میپوشم ک چشاشی مامنم دراد
ولی مامنم موافق تره با رنگ جلف 
نمیدونم و نمیتونم از کارای مامانم سر در بیارم :/
خوب مامانت راس میگه.
پاسخ:
راس میگه.؟


بای بای جیگرم بوووووووووس
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارمد
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم


عــــــــــــــــــــــــــــــــاشــــــــــــــــــقــــــــــــــــتـــــــــــــــــــــــمـــــــــــــــ بوس
آره زیاد جلف باشی می دوزدنت.از بس که خودم لباسای جلف می پوشم
بایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی جیگرم منم خیلی دوست دارم فدات بشم بووووووووووووووس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی