❤ しѺ√乇 ❤ هــواے ☠ כونفر ه ♥ℒℴѵℯ♥

✘گاهــــــے ✘ כلـــت✘ از کســــے ✘ میگــــیرهـ ✘ ک فـــک میکــرכے .✘ ✘با ✘ تمــــوم✘ آـכمــــاے ✘ کنـــارت فرق ✘ כارهــ✘ ;(

❤ しѺ√乇 ❤ هــواے ☠ כونفر ه ♥ℒℴѵℯ♥

✘گاهــــــے ✘ כلـــت✘ از کســــے ✘ میگــــیرهـ ✘ ک فـــک میکــرכے .✘ ✘با ✘ تمــــوم✘ آـכمــــاے ✘ کنـــارت فرق ✘ כارهــ✘ ;(

❤ しѺ√乇 ❤  هــواے  ☠ כونفر ه   ♥ℒℴѵℯ♥

╬═♥╬ سلام دوست خوبم


╬♥═╬فدای همتون نــشم الهــیییییییی


خوشحـال میشم ک اومدی خوش اومدی .

بـــ سلامتی خودم :)

راسی کامــنــت گذاران ب بهشت میروند .
.
نظر بزار :(
´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿

عزیز دلم نرو پایین ..

╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ حرف گوش کن بچه، نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ اوی، میگم نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ وایسا دیگه، چرا داری میری پایین؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ باشه، هرجور عشقته. برو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ از ما گفتن بود
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ ببین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ بیا منطقی باش، اون پایین که خبری نیست. نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ اصلا دیگه باهات حرف نمیزنم
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ قهر قهر تا روز قیامت
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ تو رو خدا نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ خیلی نادونی اگه هنوز بری پایی
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ باشه، من دیگه هیچی نمیگم ، اگه دوست داری برو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ خسته شدی؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ آخرین شانسته، نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬

بهت تبریک میگم تو یک آدم خیلی سرسختی!! زبون آدم حالیت نمیشه...هه


قربون دستت حالاکه اومدی یه نظریم بده....هه

ومن از پایان میترسم،اغاز کردم..!


A.M

(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_

نویسندگان
پیوندها

...

normal_galaxy_touch_hd-wide

 لــــــــــــــــطــــــــــــفـــــــــا 

 

با احتــــیاط بخوانــــید این وب لغــــزنده استــــ بسکه شاعرسطــر بســطرباریــــــدونوشـــــتــــ

  االبته هم خنده هم گریــــــه   

       

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 A-B-C of LOve

.

.

.

.

.

.

 

15400000

 

gif 

15400000

.

.

 

تویی که داری این پست رو میخونی ...

 

آره

 

با خودِتَم ...

 

از خُدا میخوام

 

به همه آرزوهای خوب و قشنگِت بِرسی.

 

تو زندگیتم َهمیشه لَبخند رو لَبات باشه....

.

.

.

.

.

 

                           

 

 

 

 

.....مـــــــــــــــــــن تنها یک چیز میدانم....

....و ان یک چیز ان است ک چیزی نمیدانــــــــــم....

.

.

.

.

Naghmehsara (508)

 

  • ۹۳/۰۸/۰۷
  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤

نظرات  (۷۵)

سلام وبلاگت عالیه  من که به شخصه خیلی خوشم اومد موفق و پیروز باشید
مدیر وبلاگ عشق چیست؟
پاسخ:
دلتنگی+جدایـــی+آوارگی = عشــــق
  • آرین نرم افزار
  •  « نـــظـــر »
    پاسخ:
    ممنون 
    باسلام سایت بسیار عالی دارید خداقوت
    لطفا اگه براتون مقدوره به ماهم سریزنید واز مطالب ما بهره ببرید.
    بانظرات سازنده خود مارا یاری نمائید. باتشکراز شما
    پاسخ:
    ممنون نظر لطف شماست
  • مارال رئیسی
  • سلام.وبتون عالیه
    خوشحال میشم به منم سر بزنید 
    و نظر بزارید
    با تبادل لینک هم موافقم
    تنها ادامه میدهم در زیر باران
    حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم
    میخواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشم
    ببار باران من نه چتر دارم نه یار . .
    پاسخ:
    ممنون 
    عالیست 

    غصه نخور ای دل بی کسم

    گریه نکــن گلم همه کسـم

    رسم دنیا بی وفاییه

    دلکـــم

    دلکـــم

    دلکـــم

    دل من بغضتو بشکن

    غریبگی نکن با من

    ببار مثل ابر بهار دل من

    اونی که تو رو شکسته

    خدا جوابشو میده

    ببار مثل ابر بهار دلکم

    پاسخ:
    سلاممممممممممممم ممنون ک میای 
    یه سالیه..که از پیشم رفتی
     با اینکه میگفتی دوریم سخته یه ثانیه
     و حالا از همدیگه ما چه دوریم
     و بدون تو بهم ریخته حال روحیم
     چیه..نگا میکنی زیر چشی
     فکر اینی که ایندفعه میدم گیر به چی
     من که رفتم فقط امیدوارم یه روز
     توئم از این کارات سیر بشی


    نه ، دیگه بدستت آتو میدم
     نه.. دیگه به هیچکسی جاتو میدم
     من بدترین روزامو با تو دیدم
     هه
     دیگه ازت نا امیدم
     جداییمون ، تنها داشت دو حالت
     واسه من سخت بود
     ولی واسه تو راحت
     بزار برو
     چون اگه راستشو بخوای
     دیگه بیزارم از دیدن دوبارت

    من هنوزم تو فکرتم یه سره
     فقط امیدوارم این روزا بگذره
     میدونم حال تو بدون من بهتره
     چی میشد معرفت داشتی تو یه ذره..


    چه کارایی .. واست میکردم نمیدیدی
     ببین ، من پُره دردم نمیبینی
     رفتارامم با تو سردن نمیبینی
     چرا جایی   تو منو گردن نمیگیری
     نه ، ازت میخوام بیای پیشم
     نه ، دیگه با دروغات سیا میشم
     من ، دیگه واسم مهم نی اصن
     بعد من   رفیق صمیمیات کیا میشن
     شاید ، نمیتونستی با یکی باشی
     شاید ، دوست داشتی قاطی اکیپا شی
     شاید ، تو هم زیاده دردو دلات
     شاید ، بود تقصیر هردوی ما
     واسه موندت نمیکنم تلاشی
     خوشبحاله اونکه الان براشی
     منم که دیگه.. خب به این عادت کردم
     که توشرایط سخت کنارم نباشی

    من هنوزم تو فکرتم یه سره
     فقط امیدوارم این روزا بگذره
     میدونم حال تو بدون من بهتره
     چی میشد معرفت داشتی تو یه ذره..


    نگو که حالا  حال ِ جفتمون یکیه
     تو الان کردی به کس دیگه تکیه
     تو سرم پُر از مشغله فکریه
     که چرا اصلا دوست داشتن اینشکلیه
     چرا اصلا هیشکی باهات رو راست نیست
     اونهمه صداقتت با من کو راستی
     چرا هرکس که بازم دم از عشق میزنه تو نمیتونه تا تهش پای اون وایسی
     منو گذاشتی و رفتی ، بگو چرا
     واسه اینکه عشق و حالت بیشتر باشه براه
     حال و روز منه ساده رو نگاه
     موندم تنها با یه عالمه چرا
     ببین یچیزیو حالا دارم بهت میگم
     من سیاهی رو ، توی دلت دیدم
     اونم یه روزی میکنه تورو ولت بی رحم
     میگی دوستم داری ؟ ، باشه بهش میگم

    من هنوزم تو فکرتم یه سره
    فقط امیدوارم این روزا بگذره
    میدونم حال تو بدون من بهتره
    چی میشد معرفت داشتی تو یه ذره..

    اگه دوست داشتی بیا چتم
    اگه خواستی بگو آدرس چتمو بگم بیا
    چونکه برام این سایت رو یکی ساخته که خیلی برام مهم هست

    و دوست ندارم توش دست ببرم

    فقط دوست دارم بنویسم

    میدونی در حقیقت یه هدیه است
    آدم هدیه رو هیچ وقت خراب نمیکنه

    در ضمن هلنا الانشم خیلی خوشگل هست آ
    مگه نه؟
    پاسخ:
    بله گلم خیلی 
  • عبد الصمد عبد الله
  • سلام وبلاگتان را از روی لیست به روز شده ها با توجه به عنوان جالبش پیدا کردم ان شا الله همیشه امید همه ی ما به خدا باشد نه به خلقش تنهایی با خدا و خلوت با دوست واقعی
    موفق باشید
    پاسخ:
    مرسی :)
  • ابوالفضل باوفا
  • لینک شدی!!!
    پاسخ:
    مرسی گلم:)
    اجی قربونم بری وبلاگت واقعا محشره موفق باشی!
    شما گفتید لینک شدم ولی من که تو پیونداتون نمیبینم
    هههه
    عالی..باریک
    با تبادل لینک موافقید ؟ منتظرم
    راستیــــــــــ دعا کنید من به عشقم برسم به طور رسمی
    پاسخ:
    ممنون :) 
    سلام

    ممنون از حضور شما

    با افتخار لینک شدید
    پاسخ:
    فداتون :)
  • سهیل زرین پور
  • بلاگ قشنگی داری افرین به صلیغت...:-)
    پاسخ:
    به به ب این سلیقم حالا به به ب کُتو جلیقم !!!!!
  • سهیل زرین پور
  • بلاگ قشنگی داری جالب بود ...:-)
    اگه منو لینک نمیکنی . از پیوند هام وب شما رو بردارم.
  • مجید عزیزی
  • سلام
    وب خیلی جالبی داری !!!!
    لطفا بگید شمارو با چه اسمی بلینکم ؟
    راستی مارو با نام (بچه ای پیش تجربی ) بلینکید
  • مجید عزیزی
  • چی؟
  • مجید عزیزی
  • ببخشید ما دو تا وب داریم شما اسمو درست زدی ولی لینکو اشتباه اگه خواستین هردو وبو لینک کنین ماهم شمارو در دو وب لینک خواهیم کرد البته نگفتین با چ اسمی شمارو بلینکیم؟؟؟؟
    خانه کنکور تجربی 1book.blog.ir
    بچه های پیش تجربی dandi12nafar.blog.ir

    با تشـــــــــــــــــــــــکر!!!!
    پاسخ:
    عِــــــــــــــــــــــــه باش ِ :|
  • مجید عزیزی
  • عذر میخوام بابت رفتارم!!!!!!
    پاسخ:
    :/
  • محمد محمدیان
  • بهار امسال، اشک ها و لبخندها در هم آمیخته اند
    اشکهای بهاری تقدیم به شما ای یادگار پیامبر (ص)، یا حضرت زهرا…



    در دو عالم جلال ما زهراست

    رمز تغییر حال ما زهراست

    عید با فاطمیه می آید

    ذکر تحویل سال ما زهراست
    فدات شه مامانی وبلاگت خیلی باحاله ومطالبت زیادولی خوشکل
    سلام
    مگه نگفتم کیکت رو بیار من گشنمه؟
    من تبادل لینک کردم تو هم بکن
  • محمدکاظم نگین تاجی
  • زیباست
    منو نویسنده وبلاگت میکنی عزیزم
    فقط نوسنده
    سلام سایت زیبایی داری....موفق باشی
    http://sahel-e-ziba.blog.ir/ اینم ادرس دیگمه خوشحال میشم سر بزنید
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • سرزدم
    بوس:/
    سلام
    منو که میشناسی
    یک سری به ما هم بزن ،یک نظری بده
    این یعنی چی
    اومدم حالا چی کار کنم
    سولماز
    تو چت روم هستی
    اگه هستی بیا بگو تو وبلاگم
    ستارۀ من بودی...
    نخواستی آسمونت بشم....
    پــــــــرنده شدی......رفتی....
    اینبار منتظر نباش درختت بشم.....
    من هنـــــــــــــــــوز همون آسمون بی ستاره ام......
    اگه لینکم کردی، بگو تا لینکت کنم.
    مرسی.
    لینک شدی.
  • مهدی اصغری
  • سلام
    وب زیبایی داری
    به منم سر بزن
    پاسخ:
    چشم :)
  • مهدی اصغری
  • با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    yes
  • jeronimo Death Note
  • salam
    shomam movafagh bashi
    saitet khobe faghat kheili dir load mishe age betoni aksaro bezari to edame matlab behtare.bazam mamnon
    linket kardam
    bye...
  • مهدی اصغری
  • بزرگترین افتخار این نیست که شکست نخوری !

    آنست که بعد از هر افتادن دوباره برخیزی ..
    به وبم سر بزنید ممنون
  • عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
  • سلام

    وبلاگ جالبی دارین

    بهتون تبریک میگم ♥ ♥

    به منم اگر شد سر بزنید خوشحال میشم

    ممنون ;)

    عـــآشـــقـــآنـــهـ (www.asheqaneh.blog.ir)
    سلاااااااااااااام.وب بسیارجالبی داری.کلی هم خندیدم.موفق باشی.باتبادل لینکم موافقم.
    قربانت ،گل بچینی،ستاره بچینی،لایک داشته باشی خداحافظ
    سلام.
    من برگشتم به وبم توی بلاگفا.
    RAMOONA99.BLOGFA.COM
  • مهدی اصغری
  • به سلامتی پدری که "نمی توانم" را در چشمانش زیاد دیدیم

    ولی

    از زبانش هرگز نشنیدیم ..........


    پاسخ:
    لایک.
    :/
  • بی نام و نشون
  • وبلاگ باحالی داری آجی
    اگه گفتی من کیم؟؟؟
    سلام ...نماز و روزه تون مقبول درگاه احدیت ...وبلاگ زیبا و البته بامزه ای دارید ...وبلاگ من رو با نام چکاوک لینک کنید و بفرمایید با چه نامی لینکتون کنم ...موفق باشید...
    خوشحال شدم جالب بود
  • ℳℐℒÅÐ .ℳ.
  • دقایقی در زندگی هستند
    که دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود که
    میخواهی او را از
    رویاهایت بیرون بکشی
    و در دنیای واقعی
    بغلش کنی....
    پاسخ:
    :(
  • علی اصغر کیمیا
  • ممنون که به وبمون سر زدید بازم بیاید ممنون
  • محمد ابوعلی
  • سلام ...
    وبلاگ خوبیه....
    ولی می تونه که تیره و سیاه نباشه....
    پاسخ:
    من دوس دارم خیلیا این پیشنهادو به مدادن ولی من دوسش دارم
    ممنون از اومدنت ...
    :)
  • مهدی اصغری
  • اگر سنگ در مسیررودنباشد صدای اب زیبا نیست
    پاسخ:
    :)
    اگر دلت گرفت...
    سکوت کن...
    این روزها هیچکس معنی دلتنگی را نمیفهمد!!!
    هیچکس...
    پاسخ:
    لایک
  • فرزانه منگلی
  • شاید ان روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد،خبر از دل پر درد گل یاس نداشت...
    باید این گونه نوشت...
    هرگلی هم باشد چه شقایقچه گل پیچک و یاس...
    تا نیاید مهدی زندگی دشوار است...
    الهم عجل لولیک الفرج....
    الهم صلی علی محمد و ال محمد
    مرسییییییییییییییییی چه دعای قشنگی
    پاسخ:
    ممنوننممممممم
  • بی نامو نشون
  • عالی عالی وبلاگ عالی
    پاسخ:
    ممنون :/
    مرسی اومدی
    وبت عالیه تبادل لینک بکنیم؟
    پاسخ:
    بکنیم عزیزم


    سلام عزیز وقت کردی یه سریم ب من بزن...
    پاسخ:
    چشم گلم :)
    آپــــــــــــــــم عزیز
    یه سرم ب ما بزن
    مرســـــــــــــــــــــــــــــــــی
    پاسخ:
    خاهش :|
    :))))
    من اصولا لینک نمیکنم :)
    پاسخ:
    اوکی 
  • مهدی اصغری
  • تشریف نمیارید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ممنون از آرزوی خوشبختیتون
  • انلاین گروه
  • نظر شما تایید نشده است!!
    میتوانید از طریق مدریت پیگیری کنید.
    سلام
    بادنبال موافقی
  • بی نامو نشون
  • uhrh lhv, fgdk; nd'u
  • بی نامونشون
  • برادر خاهر گرامی ما لبنک کن برادر
  • Mohammad Moghadam
  • سلام عالی بود مر30 که به سایت من سر میزنی و..
    .
    .
    ..
    میخوام کامل وبلاگمو تغییر بدم

    بازم ایولللللللللللللللللللا
    سلام وبلاگت واقعا عالیه خوش حال میشم به منم سر بزنی
    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
    به خصوص نردبان
  • دنیا تتلیتی
  • عاغا من وارد که شدم از ترس زهر م ترکید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی