❤ しѺ√乇 ❤ هــواے ☠ כونفر ه ♥ℒℴѵℯ♥

✘گاهــــــے ✘ כلـــت✘ از کســــے ✘ میگــــیرهـ ✘ ک فـــک میکــرכے .✘ ✘با ✘ تمــــوم✘ آـכمــــاے ✘ کنـــارت فرق ✘ כارهــ✘ ;(

❤ しѺ√乇 ❤ هــواے ☠ כونفر ه ♥ℒℴѵℯ♥

✘گاهــــــے ✘ כلـــت✘ از کســــے ✘ میگــــیرهـ ✘ ک فـــک میکــرכے .✘ ✘با ✘ تمــــوم✘ آـכمــــاے ✘ کنـــارت فرق ✘ כارهــ✘ ;(

❤ しѺ√乇 ❤  هــواے  ☠ כونفر ه   ♥ℒℴѵℯ♥

╬═♥╬ سلام دوست خوبم


╬♥═╬فدای همتون نــشم الهــیییییییی


خوشحـال میشم ک اومدی خوش اومدی .

بـــ سلامتی خودم :)

راسی کامــنــت گذاران ب بهشت میروند .
.
نظر بزار :(
´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿

عزیز دلم نرو پایین ..

╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ حرف گوش کن بچه، نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ اوی، میگم نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ وایسا دیگه، چرا داری میری پایین؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ باشه، هرجور عشقته. برو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ از ما گفتن بود
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ ببین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ بیا منطقی باش، اون پایین که خبری نیست. نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ اصلا دیگه باهات حرف نمیزنم
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ قهر قهر تا روز قیامت
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ تو رو خدا نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ خیلی نادونی اگه هنوز بری پایی
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ باشه، من دیگه هیچی نمیگم ، اگه دوست داری برو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ خسته شدی؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ آخرین شانسته، نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬

بهت تبریک میگم تو یک آدم خیلی سرسختی!! زبون آدم حالیت نمیشه...هه


قربون دستت حالاکه اومدی یه نظریم بده....هه

ومن از پایان میترسم،اغاز کردم..!


A.M

(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_

نویسندگان
پیوندها

عکس های خنده دار سری5...

پسر است دیگر  o-O     

عکس های باحال آذر 92

.

.

.

.

.

.

عاقا تو جاده تصادف کردی ما هسیم اصلن نترس... هه!

.

.

.

.

.

دیوانه های جامعه...باورم نمیشه با اینا شدیم 75 میلیون..

.

.

.

.

.

عاقا من از اون مرد پیراهن نارنجیه خوشم میاد از فرصت استفاده کرده ..

جدیدترین عکس های باحال آذر 92

.

.

.

.

.

.

.

.

دوقـــــلــــــو..

.

.

.

.

.

.

.

.

منممممممممممممممممم میخاااااااااااااااااااااااااااااااااااام

.

.

.

.

.

.

من ک ب منم ننم افتادم

.

.

.

.

.

.

مردم دیه اعصاب اینا سرشون نمیشه هاااااااااا

.

.

.

.

.

.

.

.

کیف کردم لایک دارررررررررررررررررررررن

.

.

.

.

.

.

.

.

خلاقیت تا کجاااااااااااااااااا؟؟؟؟؟...هه!

عکس خنده دار , عکس های خفن خنده دار جدید

.

.

.

.

.

.

.

.

هعی خدا شفا عطا فرما

عکس خنده دار

.

.

.

.

.

.

.

بابای محترم بچه چ گناهی کرده اداشو در میاری

عکس خنده دار

.

.

.

.

.

.

.

.

با 3 قاشق راهی قبرسون شو ....ههه؟؟؟!

عکس خنده دار با متن سال 94

.

.

.

.

.

.

.

آفرین آفرین تو میتونی ...

عکس خنده دار

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

عسیییییییییییییییییییسسسسسسسسسسسسم

http://media.abartazeha.ir/pic/aFzVBCk0PK.jpg

.

.

.

.

.

.

.

.

تا سری بعدی گود بــــای

نظر فراموش نشه

ک خودم میام با این چارتا انگشت

.

.

.

.

.

.

.

..

.واست نظر نمیزارم.ههه!!!

  • ۹۴/۰۴/۰۹
  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤

نظرات  (۵)

سایت تبادل لینک رایگان - مکانی برای معرفی وبلاگ و وبسایت شما

http://goo.gl/rI2y0J
سلام وبلاگ خوبی داری یه سری هم به وبلاگ من بزن و کلی بخند.........
  • سیبیل مغرور
  • خخخخخخخخخخ لاااااایک

    راستی منو دنبال کن ک دنبالت کردم:)
  • سیبیل مغرور
  • خخخخخخخخخخ لاااااایک

    راستی منو دنبال کن ک دنبالت کردم:)
    پاسخ:
    چشم نفسی
    خییییییلی باخال بود.پشت کامیون نوشته من من نکن نمیتونی بخونیش!!خخخخخخخ
    پاسخ:
    میدونم :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی